Віртуальний кабінет психолога
Практичний психолог - Плескач Кароліна Вʼячеславівна.
Графік роботи практичного психолога
Основні завдання психологічної служби Ліцею:
-
Сприяти повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі,
-
створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку, та подальшого професійного самовизначення.
-
забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
-
здійснювати профілактику і корекцію відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів.
Основні напрями роботи практичного психолога:
1. 1. Психодіагностика:
-
діагностика готовності дітей 1-го, 5-го класів до умов навчання. Виявлення дітей групи ризику серед учнів школи;
-
діагностика професійної спрямованості учнів – випускників.
2. 2. Психологічне консультування - ( індивідуальні та групові консультації з учнями, батьками та вчителями).
3. 3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота:
-
групова та індивідуальна робота з дітьми групи ризику, робота з учнями 1-го, 5-го класів по підвищенню рівня готовності до нових умов навчання;
-
тренінгові заняття з питань формування професійної спрямованості та становлення особистості випускників.
4. Профілактична робота - попередження випадків девіантної поведінки (порушення харчування, паління, вживання алкогольних напоїв, ігроманії, тощо), збереження психічного здоров’я дітей, педагогів, батьків.
5. Просвітницька робота - бесіди з учнями з приводу здорового способу життя, насильства у сім’ї тощо.
Практичний психолог Ліцею:
-
здійснює первинне обстеження майбутніх першокласників під час комплектування 1-х класів;
-
визначає психологічну готовність дітей до навчання в зхакладі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи);
-
вивчає рівня адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя;
-
профорієнтаційна робота;
-
виявлення та попередження випадків жорстокості, насильства;
-
виявлення та попередження девіантної та деліквентної поведінки учнів;
профілактика суїцидальної поведінки;
-
попередження торгівлі людьми.