Виховна робота
Перебування дитини в закладі освіти – це не лише отримання якісної освіти, а й її виховання.
Cистема виховної роботи Ліцею покликана допомогти дитині визначити не лише ким бути, а головне – як жити, як облаштувати своє життя, обрати режим інтелектуального та емоційного навантаження.
Виховна робота організована й проводиться в різних формах і напрямках:
-
національно-патріотичне виховання;
-
морально-правове виховання;
-
художньо-естетичне виховання;
-
гендерне виховання;
-
екологічне виховання;
-
родинно-сімейне виховання;
-
формування здорового способу життя;
-
трудове навчання та профорієнтація;
-
художньо-естетичне виховання;
-
робота з профілактики правопорушень, булінгу (цькування), насильства.
Кожний напрям спрямований на створення умов для розвитку та самореалізації особистості кожного здобувача освіти.
Управління виховною системою в Ліцеї здійснюється через конкретизацію цілей виховання, розширення видів діяльності, введення інновацій у виховний процес, діяльність соціально – психологічної служби розширення взаємодій з середовищем. Пошук сучасних шляхів і засобів виховання школярів здійснюється на засадах педагогіки творчості і становить одну із найактуальніших проблем освітнього процесу. Тому в закладі визначено коло питань для пріоритетного вирішення сутності виховного процесу, функцій, які спрямовані на розв’язанні проблеми становлення творчої особистості.